Neuromarketing

2248 keer bekeken

Tijdens de post-bachelorcursus Neuromarketing van Hogeschool Utrecht staan we uitgebreid stil bij de ethische aspecten. Je leert hoe neuromarketing werkt en gaat dieper in op interessante nieuwe mogelijkheden van deze vorm van marketing.

Meer informatie opleiding

Naam leeractivieit

Neuromarketing

 

Doelgroep

Communicatie- of marketingprofessionals.

 

Korte omschrijving

“Wat gebeurt er in het hoofd van een consument wanneer hij of zij een keuze maakt? Deze vraag staat centraal bij neuromarketing, een vorm van marketing waarbij je gebruik maakt van kennis die is opgedaan uit hersenonderzoek. Is het onethisch om deze kennis voor marketingdoeleinden te gebruiken, of laat je juist kansen liggen als je het niet doet? Tijdens de post-bachelorcursus Neuromarketing van Hogeschool Utrecht staan we uitgebreid stil bij de ethische aspecten. Je leert hoe neuromarketing werkt en gaat dieper in op interessante nieuwe mogelijkheden van deze vorm van marketing.”

 

Aanbieder

Hogeschool Utrecht

 

Studiebelasting

6 dagdelen

 

Opleidingsniveau

HBO, Cursus

 

Kosten bij open inschrijving

1295 euro

 

Incompany mogelijk

-

 
 

 

 

 

Afbeeldingen

X (voorheen Twitter)

Cookie-instellingen